Elfibrhm2609 normal doğum pozisyonundaydı 35.haftada. Herşey normal gözüküyor dedi. Yarın için de randevu verdi işte gel doğumu konuşalım dedi. Tabi bundan kasıt tam olarak ne bilmiyorum açıkcası. Sanırım yarınki ultrason görüntüleri belirler diye düşünüyorum. Yarın 37+2’yiz. Gönlüm normalden yana. Hatta bu gece rüya gördüm 3,5 cm açılmayla hastanedeymişim 🙂 bşraz merdiven in çık açılman artsın diyorlar, o ara uyandım telefon sesine. Arayan hastane sekreteri. Yarınki randevu saatimi revize etmek için aramış 🙂 doktorun ameliyatı varmış o saatte. Ama ilk aradığında hilal hanımın yakınıyla mı görüşüyorum deyince panik oldum uykuluyum ya bi de🙂) dedim doğurdum da haber mi veriyolar 🙂) psikoloji böyle bu aralar napıcan 😂