Gulsahhatuun 24.haftadayim ben de sadece 1 kilo aldım, bebeğimin de her şeyi iyi gidiyor Allah'a şükür. Fazla kilo almak iyi bir şey değil ben de diğerlerine bakıp uzuluyordum karnım küçücük az mı aldım bebek besleniyor mu acaba falan diye ama dün kontrolüm vardı her şey yolundaymis