Taha 35.haftamın içindeym çok şükür çatlağım yok bunun sebebini çok su içmeye bağlıyorum çünkü yağ falan da sürmüyorum sadece duştan sonra normal el kremi sürüyorum göbeğime,bi tek popomda çamaşır içinde kalan kısmında bi iki küçük çizikler var inşallah daha da olmaz,ve kaşındığınız zaman sakın kaşımayın kendinizi sadece avuç içiyle elinizle kaşıyan bölgenizi gezdirin