Taha 36. Haftamdaym ve henüz hiç çatlağım yok🙏🏻 Ama şu ana kadar olmadı diye hiç olmayacak da değil cnkü burdan okuduğum kadarıyla son hftalarda bile oluyomuş bian da ya da doğumdan snra oluyomuş dha doğrusu olduğu ortaya cıkıyomuş. Bol su içiyorum bir de lierac kullanıyorm o kdar ama bazen unutuyorum onu da. Umarım olmaz çatlaklar ne diyelim🙏🏻