Seymagrgn çok teşekkür edrim. Ben son nöbeti geçireli nerdeyse 10 yıl oldu. Devamlı bayılmıyodum ama ilacı mecbur kullanıodum her ihtimale karşı. Kızım şmdi 5 yaşında şükür bişeyi yok
Bebeklik döneminde ilk 3 ay sürdü bu durum. Dha snra yaşamadık aynısını. İnşallah ileriki yaşlarda olmaz korkuyorum açıkcası. Ondan snra bende ilacı bıraktım zten. Şuan 34 haftalığım kullanmıyorum. Benimki ileri evre değildi sanırım ondan sorun yaşamadım bidaha. Tabi size ilaç verilirse benm gbi kafanıza göre bırakmayın. Bn yanlış yaptığımın farkındayım 😔