Seymagrgn ben de epilepsi ilaci kullanıyorum 1 bucuk yıldır.gebe kaldığımda da doktorum biraktirmadi zaten en düşük dozu kullanıyorum ve nobet gecirmemin cocuga daha kötü etki edebilecegini söyledi. Allaha şükür 33.haftaya girdik hic nobet geçirmedim daha inşallah böyle devam eder.doktorum da normal dogumda sorun olacağını düşünmüyor nöroloji doktoruna da gittik o da aynısını söyledi.o zamanki ruh halime göre cok stres sıkıntı yaparsam genel anestezi dusuncez ama simdilik allahın izniyle normal doğum düşünüyoruz 🙏