yapoo04
Çok iyi anlıyorum seni 3 düşük yapmış biri olarak gerçekten 😕 Ama bak 3ü düştü şimdiki biraz sıkıntılı olsada tutundu bana demek ki nasip 😕 Seninde zamanı vardır belki Allah kucağını boş bırakmasın inşallah. Hem zaten daha belli değil inşallah düşmeyecek.