Defnenaz doktora gittinmi iyi düsün iyi olsun 7 haftalikken adetten yogun bir kanamayla hastaneye gittim sükur bebek iyiydi bende cıvıltıcı igne kullaniyorum kese altinda kanama alani olusmus gobekten yaptigim ignenin etkisi olabilir diye de dusunuyorum suan kola gectim ayagini yukari kaldir yat progestan ve bol su mumkunsede hemen doktora git Rabbim hayirlisini versin üzülme demek ise yaramaz bende bir düsük yaptim ama arkasi hemen geldi insallah buda sana tutunur kuzum