Tugbakaya arkadaşlar 2li ve 3lü taramanın baltıkları şeyler farklı 2li sadece down ihtimaline bakar 3lü down trizomi 18 ve nöral tüp defektine (spinabifida gibi) bakar eğer amaç öğrenip hazırlıklı olmaksa 3lü de yapılmalı ya bebeğiniz nöral tüp defekti ile doğarsa bakımı ve eğitimi çok daha zor ona da hazırlamak lazım kendini insanın o zaman. Ayrıca ikilide girilen ense kalınlığı yanlış ölçüldüyse annenin adet tarhi tam bilinmiyorsa çıkan oran o kadar değişir. Bu testlerin güvenirliliği düşüktür sadece riskli grupta çıkarsanız amniyontez istenir. Riskli grupta olmaman bebeğinde anomali olmayacağının garantisi değildir.