Gzddgd
Özeldeyim, Gayette ambiyosentez istemiyorum diye kağıt imzaladım. Doktorum da, sonlandırmayacaksan, bişey yaptırmana gerek yok ama ben önermek zorundayım dedi. Önlem alacak bişey yok. Şu an anne karnında doğunca müdahale gerektirecek bir sağlık sıkıntısı görünmüyor. Doğunca anlaşılacak down mu değil mi? Ne önlemi?