Hopymomzehra Kızlar ya bu iki üç günde birden göbeğim fırladı tam hamile olduğum belli artık sizde öyle mi yoksa ben mi fazla kilo aldım gerçi çok aldım o ayrı bi konu ama yine de sormak istedim size sizde durumlar nasıl
meva_ Hopymomzehra vucud yapısıyla alakalı heralde canım ben de 2 kilo aldım ama biraz göbeğim var bi de gün içinde yediğimiz içtiğimiz için birazcık daha çıkıyor ister istemez 🙂🙂
kubradr Hopymomzehra benim daha 3. Ayımdan beri karnım belli suan 23 haftamdayım bu 2 haftadır karnım bir anda kocaman oldu 6 ayda 7 kg aldım sadece karnım var başka kolum bacağım yuzum hep aynı gittikce buyuyen bir karnım var çevredekilerin sen doğurursun 9 aylık gibi bu vs. Sözlerinden bıkmış durumdayım 😤
Hopymomzehra Zeynep7777777 yok yani farklı bi sertlik hissetmiyorum ama sert zaten gergin yani siz hareketleri hissediyorsunuz dimi❤😍
meva_ Hopymomzehra ben aslında çok yiyorum ama alamadım bundan sonra alırım diye dusunuyorum bide ödem de tutmaya baslicaz valla aslında hem kilo almayı dert etmiyorum hemde çok kafama takıyorum napıcam bilemedim en azından 75 kiloyla bitirsem kardır diyprum kendime Suan 64 kiloyum 11 kilo kota koydum hahaha 😀😀😀😀 bide pıtırcık kıpır kıpır sizinki nasıl ☺️
polyanne Hopymomzehra hareketleri 2 3 haftadır hissediyorum ben ilk hissettiğimde çok heyecanlamıştım 😊
Duygu1503 Benim ikiz 21+3 üz gecen hatfa tartıldım toplamda 3 kilo almışım ama göbeğim 9 aylık bir hamişle yarısabılır 😂😂
polyanne Bende 21 haftamdayım son 1 haftadır artık hamile olduğum belli oluyo kendim çok zayıfım 5 kilo aldım aslında ama popo göbek ve yüzüm toplandı sadece 🤣
Hopymomzehra polyanne neyse sanırım normalin bende 63 kilo falanım şimdi çok piskolojim bozulmuş bu gözler bu kiloları ilk defa görüyor sen ne diyorsun😂😂😂
polyanne Hopymomzehra şimdi benimki az gelicek tabi ama ben 45 kilo oldum ancak o yüzden istiyorum ki 60a falan çıkayım 😂
meva_ Giizem55 22+1 olduk canım bugün 17. Hafta da hissetmeye başladım ben belki ondan dolayı olabilir suan daha iyi hissediyor olmam bilmem ki 🤷🏻♀️🙂
sbnmm Giizem55 merak etme canım bende biraz geç hissettim herkes çok hissedince korkmuştum hatta bir sorun mu var acaba diye ama içini rahat tut, herkesin hissedeceği zaman farklıdır, bu biraz yapısal bişeymiş😊