Ayten33 ben de içemezdim hamilelikten önce, küçük boy suluk aldım, sürekli yanımda taşıyorum , mutfağa gidip bardakla içmek zor oluyo☺️ İlk günler zorlayarak iç, sonra zaten alışırsın hatta suyun tadı hoşuna bile gider. He bi de su markasını değiştirmiştim evdeki, tadı güzel gelen sudan olunca daha kolay içersin☺️