Ayten33 Normalde çok zor su içen biriyim aklıma bile gelmez. Ama artık en az 2 litre kesin içiyorum . Suyu soğuğa yakın içince daha çabuk kayıyor sanki boğazdan ☺️ Sevimli 1 litrelik cam şişe ve sevimli bir bardak hep masamda, susamayı beklemeden bardak elimde sürekli yudum yudum içiyorum. Bazende aaa şişede az kalmış bitsinde yeni su koyayım diyip bi seferde bitiriyorum. Çocuklara oyunla yemek yedirmek gibi su içiriyorum valla kendime 😀