DemetDigesu Berna061 eliz Elizabettanın kısaltılmısı degıl demek ıstedım Biz Eli olarak cagırıyoruz cogu arkadasta boyle
Minikkalbimm Berna061 canım elizabetten gelmeymis zaten onun turetilmisi gibi İncil ve Tevrat ta yer aliyormus biz vazgeçtik açıkçası çünkü insan mahserde de aynı isimle çağrılıyor varsın çirkin isim olsun yeter ki bilsin ismi ona müslüman oluşunu türk oluşunu hissettirsin şahsi görüşüm bu yönde benim
Elifsaadet Berna061 yok bence gayet güzel, aklıma hiç yabancı ismi gibi gelmedi, Önemli olan içine sinsin, en ufak bir şüphen varsa başka isim düşün, içine sinen isim mutlaka çıkıyor, söylemesi hoş ve kolay, anlamıda güzel
Linalisa Berna061 İngiltere de yaşıyorum kızım İngiliz vatandaşı o yüzden bu şekilde bir ismim koymaya karar verdik teşekkür ederim ☺️
Berna061 Linalisa bizde Hollanda da yaşıyoruz oğlum bura vatandaşı bende eşimde ve kızımda Nuran’ın vatandaşı olacak ama Türk olduğumuzu unutmamak gerek hristiyanlAr hiç bi zaman bi Türk’e yada müslümNa özenmezler ama malzemededir biz onların isimlerini koyuyoruz 😄 elis ismi bu yüzden beni düşündürdü sorayım dedim
Berna061 Yagmurerol yok canım neden benim düşüncem olsun Eliz ismi çok güzel Bende araştırdım ama anlamı her yerde farklı olan bi isim en sonunda tdkya bakarsan El izi demek anlamsız yanı ondan elisi sordum güzel kokulu çiçek demekmiş
Yagmurerol Berna061 el izi den kasıt el emegi goznuru anlamina geliyor bende cok arastirdim elisin anlami cok guzel ama eliz daha guzel geldi bana soylemesi yazmasi falan 🙂 sen icine sinmediyse baska dusun tabi 🙂
Berna061 Yagmurerol evet Eliz daha kolay söyleniyor ne bilim canım ya Elize de el izi diye anlamsız dediler soğuttular ben de ondan elise çevirdim zor işmiş bu isim mevzusu