Berna061 Kızlar burda post açmıştım daha önceden ama şimdi elis ismi aklıma geldi sizce nasıl söyleniş olarak kolay mı zor mu aslında Eliz daha kolay söylenir ama Eliz anlamsız el izi demek elis ise güzel kokulu bir çiçek demek ama Élisabethin kısaltılması olarak kullanılıyormuş batı ülkelerin de 😥 sizler ne düşünüyorsunuz az vaktim kaldı artık isim seçmeliyim lütfen bi el atın bu duruma
Seyyid Berna061 canım bence Esilla yok anlamına bak google den çok güzel bence ben çok istiyordum ama bizim bi komşuda var bende duyulmamış farklı isim istiyorum vazgeçtim o yüzden gerçi daha cinsiyeti öğrenemedim bile 🙁🙁
hacerpamuk Berna061 ben bu tarz isimlere karşıyım son 2 yıldır enteresan hiç duyulmamış o kadar isim çıktı ki
Berna061 Seyyid esila da benim çevremde çok var canım anlamı ise akşam vakti olarak geçiyor esil ise güzel kokulu çiçek
Berna061 hacerpamuk ya evet bu tarz isimler çıktı ama ne bilim bi sorayım dedim bende pek ısınamadım ama sonda ki s harfi telafuz ederken bizi zorlayabilir
Berna061 Kereminannesiyim hayır canım maalesef yanlış hristiyan ismi ben Hollanda da yaşıyorum burada dolu elisa var zaten Türkçemize giren her isime anlam bulamayıp cennet kapısında ki melek cennettte ki yağmur kar tanesi diye uydurmuşlar elis de güzel koku demek ama emin olamadım sorayım dedim yooksa telafuz olarak elisa daha kolay
Linalisa Berna061 İngiltere de yaşıyorum kızım İngiliz vatandaşı o yüzden bu şekilde bir ismim koymaya karar verdik teşekkür ederim ☺️
Minikkalbimm Canım ben elisa koymak istiyordum dinen uygun değilmiş elisa ve kısaltmaları gibi sen bilirsin yine de
Elifsaadet Berna061 bence çok güzel, bir zamanlar çok düşündüğüm kızım olursa koymak istediğim isim, hoş kokulu çiçek anlamında, hemde çok güzel bir tınısı var, yazılışıda güzel🌸