Merakli1anne Serays sonra özele gittik😅o da öyle dedi bakalim 32.haftayiz kızımız gelio die beklioz Insaallaah🤲🏻😍
Hapyyy Valla bana devlette 12. Haftada erkeğe benziyo dedi özelde 15. Ci haftamda pipisini dr. Söylemeden ben gördüm hocam o pipi galiba dedim evet % 80 erkek dedi 😊 iki gün sonra tekrar gidicem bakalım hala erkek mi😊
Askkokuluyavrum Merakli1anne ben daha hic birşey almadim kocam %100 olmadan hic bir şey almicam diyo 😬😬😬 sinir oluyorum
Civcivciv eliffylmz bisey deme ben oglan denilip değisenlerin yazmasi için bu postu açtim boyle bir durumun yoksa yapman gereken şey yazmamak okuduktan sonra aa benimle ilgisi yokmus deyip susmak.
eliffylmz Civcivciv saçmalıyorsun tatlımda ondan bişey deme ihtiyacı hissettim :) elli defa açılan bi postu yeniden açıp aynı soruyu yeniden sorman ne bileyim tuhaf :P
Melinarya Benimde oğluma son 39 haftaya kadar kız dedıler oğlan çıktı geldı bundan 18 sene önce 3 ay kız kıyafeti giymişti guzum 🤭🥰