[silindi] Haticecinar 34+6yım bende😊 geçen hafta 2200 gramdı bu ara biraz az kilo aldı ama doktor yinede normal dedi anlamadım🤷🏼♀️ Size ne zaman çatı muayenesi yaptıki doktorunuz ?
Sevdali Haticecinar bu gün itibariyle 34 olduk :) kilomuz 30 ken 1900 dü yarın öğrenicem kilosunu bakalım 🤔 bizim normal mi sezeryan mı belli değil çatı muayenesi yapıldımı sizlere
Gulsum2308 Haticecinar bugün tam 34 olduk 😊 32 haftalık gittiğimde 2 kiloydu bugün kontrole gidicem bende doktorum nstye bağlıcak bakalım ne kadar olmuş oğlum 🥰 bu arada hazırlıklarınız bitti mi çantalar hazırlandı mı ☺️
Haticecinar Dilekemre dun aksam yazdim kimse donmedide birde boyle deneyim dedim sansimi🙈 bende 34+3 🤰 dun aksam kontrolden geldim bebisin kgsu 2.520 gr 46 cm olmus sizinkiler nasi acaba ? Doktor iyi dedi ama sezeryan olacagim icin nerdeyse 3.5 haftam kaldi.
Dilekemre Haticecinar cuma gitcem kontrole bende 3 haftadır gitmedim ama okudugum bildigim kadarıyla normal kilosu iyi saglıklı olsunlar kilo alınır:)
Elifee Haticecinar canım bende 34+2 de gittim 2750 geldi doktor biraz tombiş dedi 9 gün önde gidiyormuş bu durumda normal oluyor canım seninki
Haticecinar Dilekemre aynen de insan merak ediyor iste 🙈 mecburi cnm catim yok benim malesef buyuk ihtimal 1 yada 3 mayis arasi sezeryan olucam hayirlisi bakalim🙂🙏
Elifee Sebnemust doktor kilosuna çok demedi mi canım benim kine bile diyet verdi hızlı kilo alıyor diye 2750
Sebnemust Haticecinar evet 2haftaya yakin onden gidis ama genetik dendi seker vs sebepli degil hayirlisi hepimiz icin
Rukiyecndr Ayn 34+2 olduk bizde kızlar 🥰 en son bu ayın 3 de muayene oldum nst ye bağladılar bebeğin kalp atışları yüksek olduğu için serum vurdular o telaş korkuya soramadım ultrason resmini de vermedi doktor evraklarla aldı bakamadım kilosuna çok merak ediyorum🤷♀️
Haticecinar Rukiyecndr sağlıklı olsunlarda ama insan merak ediyor kilosunu ve boyunuda🙈 benim son 3.5 haftam kaldi artk sezeryan olacagim icin heycan artti💖
Haticecinar [silindi] benimde 10 gun once 2.200 kg idi 1 haftada 300 gr almis eminim sizinkid3 oledir son haftalar aliyolarmis zaten. Benim 2.gebeligim ilkide sezeryan oldu buda ole olucak malesef
[silindi] Haticecinar hmm anladım ben ilk gebelik sandım😊 inşallah dediğiniz gibi olur çünkü bi önceki 2 haftalık kontrolde 500 gram almışken bu sefer 2 haftada 200 almış olmasına şaşırdım😐
Haticecinar [silindi] aynrn bende sasiriyorum artik her hafta farkli kg alimi oluyor 🙄 saglicakla alalim kucaklarimiza insallah zag salim🙏😇