Burcuaec bende hamile kalmadan önce 36 bedendim boyumda baya uzundu, zayıftım yani fakat şu an 20. haftamdaym, geçen hafta tartıldığımda 9 kilo almıştım , şu an kaç oldum bilmiyorum ve karnım baya büyük, bende bir süredir hamile pantolonu giyiyorum :) benimde korkum bu hızla kilo almaya devam edersem aşırı derecede kilo almış olacağım ve sonrada bu kiloları vermek var bir de ? Birde ben gyno ferro sanol ve duosvit multivitamin kullanıyorum, ferro sanola başladıktan sonra iştahım aşırı arttı gibi, sizde de böyle bir durum var mı acaba ?