Burcuaec Şu an 4 aylığız canlarımla ama hamile pantalonlarına geçtik. Çok keyif alıyorum göbüşümü gere gere geziyorum. Fakat bir yandan da düşünüyorum önümüz yaz bu hızla büyürlerse göbeğimden hareket edemez hale gelir miyim? İç karnımın dar olduğunu söylüyorlar hamile pantalonunu bile hep large aldık ki ben hamile kaldığımda 36 bedendim 4 kilo aldım ama hepsi sanırım göbeğimde 😁 koca göbüşlüler toplaşalım ilerki haftalarda olanlar bizlerle paylaşsın durumu bizi neler bekliyor ☺️
Skryszn Burcuaec Ben 4aylıkken 5kg almıştım Şuan 7aylığız 12kg aldım Dikkat etmezsen piskolojin bozulur Yani benim öyle oldu maalesef.. Dışarı çıkamıyorum utancımdan
Mervednr Burcuaec benim kalça ve basen büyüdüğü için başlarda bile tayt hamile pantolonu giydim. Şuan 4. Aya girdik aman aman bi göbek yok yemek yiyince çok şişiyoruz sadece 😀 toplam 2,5 3 kilo aldım bakalım sonlara doğru ne olacak
Zehramom Burcuaec benim hamile pantolonlarım olmayacak nerdeyse 🤣 zaman bi geçseydi 31-5 olduk ama ben çok kilo aldım
BMA Deryassssssss ay bende oyle diyodum ciksin çıksın diye simdi hic bi elbisem olmuyor sinir oluyorum şimdi 🤣30 haftalık hamileyim buarada
Burcuaec Skryszn benim de alma potansiyelim var canım başta çok zayıfım diye rahat davrandım ama şimdi nasıl kontrol edeceğim bilmiyorum 😳 eşim şimdiden başladı dalga geçmeye şişko uyan diye kaldırıyo sabahları 🤣🤣
MerveKrmz canim bende seninle ayni durumdayim😄 4. ayimdayim henuz kocaman karnim var aynen bana da ic karnin dar diyolar🤭 valla bende karnimi gere gere geziyom ama duzenli sekilde buyur heralde ya 9.aya hareket edemez hale insallah gelmeyiz🤗 kac kiloyla kaldin bende 36 bedendim suan 42 oldum gittikce sisiyorum😁 zayifiz acaba ondan mi diye de dusunmuyo degilim bazen❤
Burcuaec MerveKrmz 1.70 boyum 55-56 arası hamile kaldım. Şimdi 60 ı görüyorum rahat doktorum zayıfsın dediği için ve çok bel ağrım olduğu için kilo almakta sakınca yoktu ama bundan sonra hızla alırsam fena 😳
Dezehs MerveKrmz baya almissin dikkat et ben 22 haftaligim hala 40 bedenim ve bu bebegimden önce 6 aylik bebegim vardı simdi bebegim 11 aylik oldu bende 5 aylik hamileyim
Zeynepzeze Bende aynı durumdayım, son bir haftadır falan baya büyüdü karnım belli oluyor kıyafetlerden 😊 Tabi dikkat edip fazla kilo almamamız lazım ama bunun için de canımızı sıkmayalım ALLAH böyle bir duyguyu nasip etti şükürler olsun 💛
Zmrtbdk Burcuaec aslında aldığınız kilo gayet normal.Karın yapısıyla ilgili bir şey bu evet.Ben 5 ay 10 günlük hamileyim çok karnım yok mesela 5-5,5 kilo kadar aldım.Herkeste değişiyor ama karın bakımlarınızı ihmal etmeyin çok çatlak oluşmaması için.Hızlı büyüyorsa cilt normalden biraz fazla gerilecek önümüzdeki aylarda.
Irmakdkm Zehramom bende öyle giyemiyorum hamiş pantolonlarımı hanile taytlarınla geziyorum 😂 35+5 olduk 20 kilo aldım allahtan boyum var
feyzaa34 Burcuaec bende 17 haftaligim benimde karnım çıktı göğüslerim büyüdü 2 kg aldım bu sabah farkettimki çorabını giyerken hafiften zorluk yaşıyorum 😔
ozgurhayalim Ben 22. haftadayım cok göbeğim çıktı. En başından beri hep büyüktü. Meğerse bebek hem olmasi gerekenden kiloluymuş hemde haftası önden gidiyormuş 😂
Burcuaec ozgurhayalim benimde ikiz olmasına rağmen tekil gebelikte olması gereken kiloda seyrediyorlar belki ondan da olabilir diye düşünüyorum 🤔
ikicocuklubiranne Burcuaec bende öyleyim 16. Haftam bitecek 4 kilo aldım ama karnım bayağı genişledi pantolonlarım dar gelmeye başladı artık
Gizem_miros Burcuaec ben 5 ayligim henuz kilo almadim yarim kilo almisim ama ekstra dikkat ediyorum yoksa ben hepinizden cok kilo alirdim 10 aylik oglum var 5 aylik ikinci ogluma hamileyim cok kilo almamam gerek dikislerim yuzunden erken kaldigim icin hamile ama ilk oglumda 25 kilo aldim neredeyse bunda 5 ayligim yarim kilo cikti fazla tartida dikkat ettim mecbur🤣🤣🤣🤣🤣
Dezehs Gizem_miros aynen canim benimde 11 aylik kizim var 5 aylik hamileyim 2 kilo almisim bu bebegimde dikkat etmem lazim
nilipek Burcuaec o aylarda çoğu gaz oluyor aslında ben de resimlere bakıyorum şuan 8.5 aylığım ama daha küçük göbek😁
Burcuaec nilipek bir dönem gazdı ama gaz olunca sabah biraz daha inik akşam biraz daha fazla oluyor yani büyüyor küçülüyor ama şimdi sabit 😁
Masalsmom Burcuaec maşallah canım normal o zmaan daha 4 aylıkken o kadar büyümesi🙈 ben 24+4üm daha yeni yeni anlaşılıyor hamile olduğum😂😂
Ayten33 Burcuaec benimle aynı kaderi paylaşanları gördükçe seviniyorum açıkçası bende 4 aylık hamileyim ve karnım büyüdü hamile pantolonu giymeye çoktan başladım kilo olarak 4 kg aldım ☺️☺️ Bütün yazı hamile geçireceğim için çok endişeliyim o sıcaklarda koca göbüşümle yuvarlanmam inşalllah 🥂😂😂
Burcuaec Ayten33 valla kuzum yuvarlana yuvarlana doğurcaz inşallah 😁 allah hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🍀