Rmysnssmnsf bide bende 37 haftalık olunca aqdaya qidicem ama normalde 3 haftada bir qidiyorum. haftaya qitrikten sonra bi daha tüy dökücü mu kullansam diorum. çünkü qeriye kalan haftalarda acil bi şey olup qidicek olursam nbicam diorum bu temizlik isini çok takintiliyim bnde