Rabia2019 Burcuxyz 16+2 yim ben, 2 hafta sonra tekrar gidicem ama belki başka doktora giderim bakalım
Burcuxyz Rabia2019 bende bu arada teyit için bir başka doktora da gözükeyim diyorum 18. Haftaya çok var daha ya :) zamanda geçmek bilmiyor ki :) bende çok sabırsızım