Zeynepkizilgul Nasılsınız heyecan durumunuz nasıl... nasil gidiyor ben artık yuvarlaniyorum😂🤰biran önce doğurmak istiyorum
Crnarz Zeynepkizilgul bende biran önce doğurmak istiyorum çok zorlanıyorum açıklığım da var bakalım ne olacak yarın sabah 8 de gel dedi doktorum 😖😖
asilsmom Zeynepkizilgul ben salı günğ sezeryan olucam cnm ilk gebeligim ama normal dpgumdan korkuyorum 39+3 🤲🏼🙈
Elif25 Zeynepkizilgul evet hemde 2 ay Erken Dogurdum 😂😂😂 Normalde 16 nisandı dogum günü ama o 6 şubatda gelmeyi tercih etti 😂
btlakn44 Zeynepkizilgul bende 2 cm açıklık ile beklemedeyim izinde bitecek bu kız gelmiyor da gelmiyor birde kızlar erken gelir diyorlar 😊
Zeynepkizilgul btlakn44 beni arıyan daha doğurmadın mı diyorlar güya kızlar erken gelirmiş ama yok gelmiyordu gelmiyordu🤪🤪
Mimi Zeynepkizilgul bende 38+3deyim yürümekte oturmakta zor geliyo artık hele akşamları kasığımda ağrı oluyo arada adet ağrısı gibi sancı geliyo az kaldı ama zorlanmaya başladım
Zeynepkubra Zeynepkizilgul nefes almakta zorlanıyorum neyseki son gecem yarın sabah 7 de hastaneye gidiyorum 8.30 sezeryan saatim🥺😍 nisan annesi olarak doğuruyorum artık kızlar 🙏
Eymnm Zeynepkizilgul Bende 38+4 üm Sabah 38+5 de sezeryanla doğumum olcak dualarınızı bekliyorum Rabbim hepimizi hayırlısıyla sağlıkla kavuştursun inşallah🤗
Gzmbrk Zeynepkizilgul bizde 36+5 günlüğüz doğsun artık istiyorum babamız asker oldugu için yanımızda değil bebiş doğarsa iki hediye birden alıcam hem eşim izne gelecek hem oğlusum gelicek inşallah 🤲😀
HilalKarahan 39+2 yiz 2 cm açıklıkla bekliyorm hiç sancim yok dha oğlum yerini sevdi gelmeye nieti yok😊