Birkalpdaha Pinkrosee aynı durum bende de var 8+1 im suan daha haftasonu gittk doktora ama hergün gidip göresim geliyo batma oluyo korkuyorum olmuyo korkuyorum midem bulanıyo korkuyorum bulanmıyo korkuyorum sanırım psikolojik bir şey iyi düşünelim iyi olsun canım 😇
Birkalpdaha anneyim_ benımde ilk gebeligim düşükle sonuclanmıstı sanırım bu durum daha cok etkılıyor 😢
sbusra Çok fazla bulantı ve kusma var, yediğim herşeyi çıkarıyorum sizde de öyle mi? Bu arada 8+4 olduk
Birkalpdaha sbusra kusma yok ama günün her saati mide bulantısı yasıyorum 8+1 olduk yemek yesem midem bulanıyo yemesem midem bulanıyo 😢
sbusra Birkalpdaha Ben kusunca biraz rahatlıyorum ama yediğim hicbirsey midemde durmuyor hemen çıkarıyorum 😑
GKBR2 5 aralık gibi ama bakalım 🤷🏼♀️ Şu bulantılar kusmalar bi azalsaydı sizde de var mı kızlar bulantı ne yapıyosunuz geçmesi için 😔😒
Birkalpdaha GKBR2 sade soda ve elma iyi geliyor canım onlara bile tahammül edemedigim zaman tuzlu kraker yiyorum ve aç bırakmamaya calısıyorum kendimi acıkınca daha cok oluyor sanki öyle geliyor bana
GKBR2 Birkalpdaha yaaa bilmiyodum bunu çok teşekkür ederim bi deneyim elmayı falan umarım etki eder. Zaten iştahım açıldı hamilelikte ama yesemde bulanıyo yemesemde bulanıyo napcam bilemedim 😔
Birkalpdaha GKBR2 bilmiyorum beni rahatlatıyo canım benimde iştahım açıldı ama bazen hiçbir şeyi midem almıyor doktorum kendini cok dinleme kasık agrıları batmalar bulantılar cok normal siddetli bişey olmadıgı sürece akışına bırak dedi 😇
GKBR2 Birkalpdaha çok şükür fazla olmuyo bazen fazlalaşıyo bulantılar ama bakalım bu günlerde geçer canım ☺️ Teşekkür ederim tavsiyen için 🙏🏻☺️
Fatmaari36 Herşey güzel yavrularımız için dayanıcaz artık bulantılara kramplara yeterki onlar iyi olsunda hepsi unutulur.
Damlada Kızlar bugün kalp atışımızı duyduk 💓 çok farklı bi his ikinci gebeliğim ama ilk heyecan aynı 🥰🥰
Birkalpdaha Damlada maşallah canım Allah saglıkla kavustursun 🥰 evet çok farklı bir his çok heyecanlı daha bir hafta olmadı doktora gideli eşim dün hadi doktora gidelim diyo🙈
Sarayhelvasi 11 aylık bebeğim var ve yeniden hamileyim benim de 4+3 kızlar 🙏🏻 Hcg 570 çıktı bakalım bekliyoruz...