Pinkrosee aynı durum bende de var 8+1 im suan daha haftasonu gittk doktora ama hergün gidip göresim geliyo batma oluyo korkuyorum olmuyo korkuyorum midem bulanıyo korkuyorum bulanmıyo korkuyorum sanırım psikolojik bir şey iyi düşünelim iyi olsun canım 😇