Bego2535 tövbe bismillah ya
Oğlumu 36.haftada 2300 dogurdum 1 hafta sonra ödemi indi ve 1900 kaldı normal dogurdum ertesi günde gayet evime geldım çok şükür . maşallah öyle bir toparladıki suan 4 yasında ve gayet kilosu normal bir cocuk
Suan 2. Ye hamileyim önemli olan saglıklı olmaları senin kayınvaliden benim oğlanı görse bu ne derdi 😂 Sağlıkla kucagına al maşallah kilosuda cok iyi Rabbim hayırlı evlat etsin kayınvalidenide takma gereksiz üzülme 💕