Filizak ben ilk uc ay 1 kilo aldim ahahaa superim 1 kilo aldim afferin kizim devam diye gaza getiriyordum kendimi 5 ya da 6 hafta sonra olmasi lazim bizim kontroller cumartesi olmak zorunda o yuzden aksama oluyor 1.5 ay sonra gittigimde 5 kilo almistim 😖😖😖 yyoohh artik dedim ama yapacak bir sey yoktu su an yine 1.5 ay gecti 2 kilo daha eklendi 😭 toplamda 8 kilo oooff yaa ölem ben 😭😭😭