Anm nrglvrl espalp bende 63 kiloyla hamile kaşmdm ilk gebeligimde 85 le doguma girdim sonradan verdm ama kiloları o yüzden diyorum ☺️
espalp Anm haklısınız. Ben 2,5 kilo aldım şu an 85 kiloyum. Doktorum 95’i geçmemeliyiz dedi o yüzden. Yoksa umrumda değil kilo ama bunun şeker korkusu var, tansiyon korkusu var 🤷♀️
Anm espalp evet banada demişdi gecme sezaryan olursun diye, şeker testi yapmışdılar bana 85 kilo olunca çıkmamışdı ama. saglik olsun kilolar gider sonra☺️