Zey0502 günümüz aynı, bende de sadece kasık ağrısı oluyor ki o da adet sancısı gibi. Çarş kontrol var. Perş 40+0 oluyoruz gelmezse bebiş, 2 günde bir kontrole başlıcaz çarşdan sonra, 41e kadar bekliycez hala gelmezse o zaman sancı verilecek. Bende herşeyi yapıorum, yürüyüş, hurma, ananas, squat, çömelme. Ama gelmeyince gelmiyorlar galiba 😂😂😂