Zey0502 yazılanı yaşıycaz evet maalesef . Dediğiniz gibi aslında kişiye özel soğum herkesin farklı bilemeyiz belki suni ile daha kolay olacak belki anlamıycaz çabuk ilerleyecek bilmiyoruz elbet ama tek bildiğim bu cocuk buradan illa çıkacak :) öyle ya da böyle
Zaten ilk bi kaç saat az az veriliyor bişey anlaşılmıyor Muş sonra cok Hafif hani Yani 12 saat sancı öektim deniliyor ama aslında heran değil en başlarda 3,4 aaat pek zaten belirt anlaşılmıyor Muş son süreçler biraz sıkıntı sanırım epidural da istiycem normal Doğum olur ise Allah’ın izniyle bakalım onu da en az 4 cm açılması gerekiyor Muş sonrasında yapıyorlar