milayerli hiç stres yapma canım sakin ol ayaklarının altına yastık koy doktora gidene kadar uzan dinlen.Benim 15. Haftaya kadar sürekli kanamalarım Ve lekelenmelerim oldu.Öyle bir iki damla da değildi regl olur gibi geliyor Ve geçiyordu.Bir hafta iğne kullandım Ve 1 ayda fitil kullandım çok şükür şuan iyiz 25+1 olduk ☺️