milayerli canım bu benimde 5. Haftada başıma geldi doktorum yerleşme kanaması dedi normal karşıladı düşük olsaydı ağrıdan duramazdın bi nevi Doğum yapmış gibi sancın olurdu bide kanaman bir orkid dolduracak kadar çok olurdu ama korkma benim doktorum bana progestan verdi benimde kanamam 3 gün üst üste azar azar gelmişti şimdi 6+2 yim