Elifece Cuma günü kontrolde doktorumuz 3 boyutlu gösterdi bebeğimizi . Fotoğraf olarak verdiği çıktıda bebeğim o kadar çirkin görünüyor ki bakasım gelmiyor. Allah affetsin evladım o benim her halini severim ama inşallah fotoğrafta ki kadar çirkin olmaz 🤷♀️
Mevsim123 Elifece kaçıncı haftadasınız ilk eli yüzü oluşurken yeni yeni şekillendiği için öyle çıkmış olabilir
Sinemm Elifece böyle şey soylenir mi sağlıklı olsun sağ salim.gelsin daha ne istenir ki nesi çirkin beğenmediğiniz nedir
FatmaSalamBayram Elifece Hayatımda bu kadar saçma bi zelzeniş daha duymadım. Bizden istediğiniz nedir? İnsallah göründüğü kadar çirkin değildir mi diyelim? 🤦🏻♀️ Hormonlarınıza veriyorum
reflesha FatmaSalamBayram aynen ya cok sacma olmus bu konu öyle birsey olurmu melek o yaa vala üzüldüm böyle düsünmene..
Zeynpldrr Vesikalık değil ya yavrum yeni oluşuyor. Bende hormonlarınıza veriyorum . Şükürler olsun ki sağlıklı
Pinaryyim Ultrason fotorafı ne kdar belirgin olabilirki öyle düşünmeyin lütfen onlar melek güzel çirkin ayrılmazlar 🙏🏽
lkayRazgatLolu Elifece sizin o çirkin dediğiniz bebeğe sahip olmak için 20-30 yıl bekleyen insanlar var. Yazık.. Napcaksınız doğunca beğenmezseniz başkasına mı verceksiniz. Böyle cahillik görmedim. Pes
Mavianne Elifece Elifece ne kadar saçma düşünceler içindesiniz. Ve sana cevap veren bilinçlendirmeye çalışan annelerede saygısızlık ediyorsunuz. Yaptığınız hiç hoş değil. O sizin bebeğiniz. Melek daha o hem merak etmeyin bebek ya size ya eşinize benzer.
hjertemami Elifece Arkadaşım şu konuyu artık silebilir misin ? Silmeyi bilmiyorsan anlatayım. Ana sayfandan bu konunun üzerine sol tarafa sürükle ve sil butonuna tıkla.
dilaraserdar Elifece Tövbe estağfurullah böyle bi şeyi de ilk defa duydum.. Ultrasonda elbette ki görüntüleri net olmuyor, sizin bu düşüncelerinizi bebeğiniz hissediyordur , bu aklınıza geldi mi acaba? 🤔
FatmaSalamBayram Elifece sen mimlendin zaten şu saatten sonra hiç bir anne adayı yardımına falan koşmaz. Bence daha fazla saçmalama
lkayRazgatLolu FatmaSalamBayram yaşının 15 falan olduğunu düşünüyorum heralde evcilik oynuyodu normal böyle şeyler sorması😂