Valla ctesi kontrolüm var eğer bebeğin kilosu ve gelişimi iyiyse drumla konuşup 36 da almasını isticem çünkü ızdırabım çok artık dayanamıyorum sabah 7 ye kadar kıvranıyorum uyku yok sürekli stres yemek yiyemiyorum midem bulanıyo sırt bel kasık makat ve vajinal ağrım çok resmen ağlayasım var ssbaha kadar yarım saatte bir tuvaletteyim yattığım yerden kalkamıyorum kalkabilirsem bacağımın biri tutmuyo resmen sürüklüyorum bacağımı tansiyonum düşüyor sürekli. azcık bişey yiyorum midem cayır cayır ilaç içiyorum süt sodahiç bişey kar etmiyor ilk bebeğim tam 35 te doğdu acil sezeryan valla bu bebeğimide ben bekleyemiyorum sabrim kalmadı artık Allah'ım yardım et demekten başka bişey gelmiyor elimden 😞😞😞😞