Baran Merveeatakan amin inşallah ama tekrar döner mi bilmiyorum doktorum cuma yine bakıcak ama şuan dönmemiş çünkü karnımın iki yanı şiş ve ortası boş saçma duruyor bakalım.
Sehma Dmtozcy38 Evet donmus olmasi gerekirdi coktan cunku. Hayirlisi olsun hic uzmeyin kendinizi. Onemli olan bebislerimize sag saglim kavusmak. Doguma kadar tum islerinizj halledip bebisinize odaklanim. Simdiden hayirli dogumlar. Allah yardimciniz olsun
RabiaAvcBelen Sehma ben ilk hamileliğimde 1 cm açıkla 11 gün gezdim 😅 kızım canı isteyince geldi.. dediğin gibi başlamış en azından devamı gelir
Mrvgklp Pinarlgn inşallah öyledir benım de aynı ishal durumu bende de var ve artık sırt agrılarına dayanamıyorum
Ayme1120 SerapSariii evet yaptı normal doğuma müsaitsin dedi bebekte normal doğum pozisyonunda dedi beklicez dedi bakalım hayrlisi
10urmuge Sehma Ben de anlamadim kanala ne zaman girer dedigimizde anlayabilirsin sen dedi.Acaba 39 dan sonra inebilir mi
Sehma 10urmuge 39 da sanmam canim o haftalarda dogum oluyo genel de bir de iyice buyudugu icin hareket etmesi donmeso o sekil zor yani.
aasenamerve Pinarlgn tam olarak ben ya sanki bi ıkınsam çıkcak. Bugün gitcem doktpruma sorcam indi mi acaba aşağılara diye
10urmuge Sehma yok bebek zaten dogum pozisyonunda kafasi asagida yani 36 haftadan beri sadece kanalin icine tam yerlesmemis yani kafasi rahimin icine inmemis.Kuzenim hemsire doktora sordu dogumda bile sanciyla beraber girebilirmis kanala 🙂
Yamanyaman Bnm oğlum tam kanala girmiş 4 santim açılmam varmış doktorum dedi çok iyi dedi şuan evde hala açılma sancısı çekiyorum kızlar çatımda çok şükür müsaitmiş 39+1