Hamileanne Sehma haftaya doğurursunuz o zaman olmazsada dok suni sancı verecektir Allah yardımcınız olsun inş
Hazelkuru Sehma 38+3 yarın sezeryan Doğum yapıcam kızımı kavusucam..ne güzel açılmanız felan varmış Sağlıkla alın kucagınıza
Emineymen Hazelkuru sağlıkla kucağınıza alın inşallah bende Perşembe 38+4te sezeryan olucam korkular başladı sizde nasıl
Sehma Hazelkuru Amin canim benim hepimiz saglikla alalim. Gectigimiz haftaydi acilmam bi hafta gecti tik yok yarin bakalim ne dicek doktorumuz
Hazelkuru Emineymen amin canım cümlemizle beraber yavrularımızı sağlıkla alalım bende de hem korku hem heyecan var normal Doğum istiyodum kısmet olmadı hayırlısı böyleymiş sabah 8 buçukta alıcaklar Doğuma bakalım ☺
ipekbekir Emineymen kaçıncı haftanızda gün verdi doktorunuz bende 36+5 im sezeryan olcak ama hala gün vermedi perşembe gidicem versin istiyorum artık az kaldı
Prensinannesi Sehma Biz tam 40 haftalik olduk ama oglusum gelmeyi düşünmüyor hala gunluk kontrole gidiyorum kendimi zor taşıyorum 😄Bakalim doktorum ne zmn yatış yapicak bilmiyorum kesin tarih yok daha
Zbydozkn3358 Prensinannesi bizde 40 olduk fa gelmek istemiyor hergün kontrol de napıyor acılma ya felan mı bakıyorlar bide acılma olması için ekstra dan yaptıgınız birşeyler var mı acaba
Sehma Prensinannesi Sezeryan demiyor sanirim doktor hala yatirmadigina gire artik riskli haftalara gelince belki suni sanci ile baslatir dogumu rabbim yardimcimiz olsun hikayenizi bekliyorum dogum gerceklesirse eger
mnzl Prensinannesi ay beni anlatıyosun şuan resmen ☺ Bnde tam 40 oldum bugün kontrolüm Vardı ama tık yok malesef bizde paşamızı brkliyoruz
Prensinannesi RabiaAvcBelen canim gunluk 6 tane hurma ye yarim saat yuruyus yao hergun faydasini gorursun insallah ben faydasini gördüm suan 40 haftalik gebeyim 3 cm acilmam var
RabiaAvcBelen Prensinannesi canım yürüyüş de yapıyorum hurma da yiyorum hemde babam satıyo kuru değil taze hurma yiyorum ama bi faydası olmadı kızım da da yemiştim 41+2 de doğdu yani ne zaman vakti gelirse imzalan oluyo bence 🙏🏻❣
10urmuge 38+6 yiz bugun doktorum birden çatı muayenesi yapti tam muayene edemedim ama normal dogum icin uygun dedi cm olarak bisiy demedi.14 Subatta tekrar kontrole cagirdi.Bi de bebek kanala girmemis dedi anlamadim ne zaman gelcek...
Sehma 10urmuge Bebek bu kadar gec dogum kanalina giriyor mu ki acaba sonlara yaklasmissiniz cunku anlayamadim
Merveeatakan Baran tekrar donermiymis peki canım haftanda baya ilerde insallah istedğin gibi dogumla saglikla alirsin bebegini kucagina allahin izniylr 😘😘
Baran Merveeatakan amin inşallah ama tekrar döner mi bilmiyorum doktorum cuma yine bakıcak ama şuan dönmemiş çünkü karnımın iki yanı şiş ve ortası boş saçma duruyor bakalım.
Esraprldr Bugün kontrole gittim doğum başlamş dedi dr. çatı muayenesi yaptı. Normal doğuma uygun değil dedi. Kızım da 4500 kg olmuş. Perşembe günü sezeryanla doğum yapıcam kısmetse 😍😍
HilalMengi Yamanyaman benim bu ikinci ☺ İlkinde önce sabaha karşı küçük sancılar sonra nişan sonra su diye akşama doğurmuştm ☺ Ama bu sefer o doğurduğum haftayı geçirdim tık yok 😀
Esraprldr Nişan gelmedi kızlar geldiyse de ben farketmedim ama suyum sızıntı şeklinde geliyo. Bebek kanala girmiş rahim incelmiş o yüZden başlamş dedi doktorum. 38+2 de dünyaya gelmiş olcak prensesim 😍 Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏