37+4 olduk kızlar ama hıc tık yok dogum pozısyonunda suan doktor catı muayenesı falanda yapmadı heran gelebılır dıyor baska bısey demıyor. Dunden berı ara ara adet sancısı gıbı sancım oluyor boyle ates basıyor bı terleme gelıyor ama cok degıl yarın muayenede bı soyleyecegım. Kendımıde normal doguma cok hazırladım normal gorunuyor sımdılık dıye bıde son ana kadar gelmezde sezeryan derse bılmıyorum naparım cok streslıyım artık gelsın bı an once