Yurmet ayy yaa bana ne oluyo diye düşünüp duruyordum sizde de aynı şikayetler warmış tuhaflık bende değil demek ki özellikle oturduğumda yani karnım biraz sıkışınca tam göğüs altında sanki öyle bişeyler kayıyor karıncalanmalar oluyor çok şaşırıyorum ne bu diye bebek desem imkansız hem şimdiden o kadar hissedemem hem de bebeğin o kadar yukarda ne işi war diye kendi kendime konuşup duruyodum demek ki sadece ben değilmişim ☺️kontrolümüz war haftaya doktor ne diyecek bakalım o şikayetlere