Funda1907 Ben de 3 gün gecikmeyle öğrenmiştim canım kasık ağrısı falan normal sayılıyor sanırım çünkü benim de çok olmuştu sanki adet olucakmış gibi göğüslerim de şişmişti bir süre sonra her şey normale döndü☺️ Gözün aydın canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin