Nerm7n eğer bebeğin gelişimi güzelse 38 haftalıkta alınabilir bence valla ne yalan söyleyim bende sezaryen istiyorum konuşucam bu hafta doktorla bebeğin iri bir bebek diyor böyle giderse 4 kiloyu geçer dedi Doğum normal olsam çok dikişim olacak alttan oturamamaktan bile korkuyorum doktor ultrason cihazını karnıma koyduğu gibi tosuncuk diye seviyor kendimi parçalatmak istemiyorum açıkçası alttan bilemedim