Gebeyimm
İlk Doğum 🤰🏻 nasip olursa canım
Planlı düşünüyorum karar verme aşamasındayım. Normal Doğum stresini ne biliyim beklemek yaşamak şimdiden stres yapıyor bende. Planlı sezeryan olunc tarif zaman belli gir çık 38 haftalık olunca alınsın istiyorum. Şuan 34 haftalık olduk 36 randevumuz var konuşacağız doktorumla bakalım. Sen neden sezeryan?