Kelebek90 Tontisannecik suyunu takip ediyor dr, sancı yoksa suni sancı için yatış yaparlar merak etme,birde bebek regl tarihi ile birebir uyumlu olmuyor, sıkıntı yapma, inşallah normal doğum olur
Aymin mervegedik onlar var onlara alıştık artık ama doğum habercisi işaretler yok sabırsızlıkla kızımın gelmesini bekliyorum 🐣
elfkbramtn Tontisannecik Canım hemen öyle fevri davranma en azından özele git bir fitil ile başlatasınlar Doğumu sezeryan dersen hemen alırlar seni sezeryana 😳
Tontisannecik elfkbramtn yok canım hemen sezeryan demeyecem zaten suni ile felan normal doğum denemek istiyorum
elfkbramtn Bizim de 39+2 deyim ne ağ ağrı ne sancı ne nişan hiç birşey yok ne mutlu 😁 bana 🤷🏻♀️ Daraldım artık ada çayı içiyorum doktorum söyledi çömelme hareketi yapıyoruz birde o kadar
Busranur38 cgmnmelike 38+6 olduk hala gelen giden yok canım ağrım oluyor ama sıklık derecesi yakın değil ne zmn gelirse artık 😀