cgmnmelike 39 lara gelip hala doğuramayanlar ne durumdasınız sabırsızlık stres hat safada ne zaman gelicek bu bebeler😍🤦🏼♀️
mervegedik cgmnmelike 38+3 olduk dünden beri agrilarim siklasti dakika tutmaya baslicam artık sanırım gelecek 🤗
mervehamiatalay cgmnmelike gelmiyorrr isin kotu yani sancim yok hicbir belirti yok off gelsin artik ya 😄
Gulayse0233 cgmnmelike 39+0 olduk biz de.🤗 Bu hafta sezeryan olcam Allah nasip ederse. Hep normal istiyodum. dr umuz böyle uygun gördü. Bi kaç gün süren var oğlum kendiliğinden geliyorsa gel diyorum hep 🤗 1saatten fazla yürüyorum evi dip bucak elden geçirdim tekrar. Alt tarafa biraz baskı oldu bi iki gündür onun dışında hiç bir belirti yok biz de.Sağlıkla gelsin bebişler 🙏🙏
mervegedik cgmnmelike sağlıkla gelsinler inşallah 🤗 bide hep içinde erken dogururum diye dusunuyodum 😄
Tontisannecik 40+3 oldum. Devlete gidiyordum. Pazartesi günü özele gidicem gerekirse sezeryana alsınlar günüm geçti her gün diken üstündeyim bir şey olacak diye stresliyiz. Açılma da yok sancım da yok
Kelebek90 Tontisannecik suyunu takip ediyor dr, sancı yoksa suni sancı için yatış yaparlar merak etme,birde bebek regl tarihi ile birebir uyumlu olmuyor, sıkıntı yapma, inşallah normal doğum olur
elfkbramtn Tontisannecik Canım hemen öyle fevri davranma en azından özele git bir fitil ile başlatasınlar Doğumu sezeryan dersen hemen alırlar seni sezeryana 😳
Aymin mervegedik onlar var onlara alıştık artık ama doğum habercisi işaretler yok sabırsızlıkla kızımın gelmesini bekliyorum 🐣
GulKeskin 38+6 biz de de bisey yok oglum gayet mutlu sanirim 😂 sadece arada adet olacakmisim olamiyomusum gibi agrim oluyor o kadar 🤦🏻♀️
Esrayan Bizde 38+6 olduk. 11 Nisa’nda sezaryen olucam. Korkular endişeler heyecan hepsi karışık duygular. Allah evlatlarımızı sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🥰
SerayTolunay Kızlar bende 37+2yim alttan baskılar çoğaldı bazen yürürken sanki çıkcak gibi hissediyorum. Dün de biraz evde işlendim tüm gece alttan baskı oldum pazartesi doktora gidicem nts için kendi doktorum izmirde bende ilçede yaşıyorum bulunduğum yerde nts çekilip atmamı istedi bakalım doktorumuz ne dicek hayırlısıyla kavuşmak istiyorum artık oğluma 🙏🏻 Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Fison cgmnmelike hafif ağrılar var ama geçiyor sürekli diyorum bugün gelecek herhalde ama yok vazgeçiyor nazlı oğlan
Esrateke cgmnmelike dün çatı muayenesi oldum ancak dar olduğunu söylediler sizce normal Doğum yapabilir miyim ? Ve genişlemesi için neler yapabilirim 😏😏