sydtns OzgeDgnp ben 20. Haftada yaptırdım 2 gün önce hiç aman aman bir ağrısı olmadı açıkcası burda yazılanlardan korktum ama sadece o kolumun üstüne yatarsam ağrıyo az bi sancısı var ama geçer
HayalLina OzgeDgnp canım benim ilkinde tam 2 haft sürdü ağrısı kolumu kaldıramadım 2. Sinde sanki vurulmamış gibiydim
Scb OzgeDgnp dün yaptırdım agrım yok cok şükür arada hafif sızlama oluyo sol koluma yaptılar fazla hareket ettirmiyorum üstüne yatmıyorum hep sağa yatıyorum sabah biraz ağrıyla uyandım sora geçti