Handegunas Kızlar göbek çizginiz (linea nigra) çıktı mı kaçıncı ayda çıktı ?😁 20.haftaya geldim bende yok normal mi acaba 🤔
baharsever Benimki 13.haftada çıktı şu an 18deyim.doktorumm iç karnı geniş olmayanlarda çıkar dedii erkenden ☺️
Handegunas baharsever hım benim zaten çok geniş kesin 😅 karnım doğru düzgün çıkmadı ki çizgi çıksın 😂
Minik_Hanim baharsever benim hiç geniş değil kocaman bi karnım var 21. Haftadayim hiç çizgim yok, doğru bir tespit olamamış bence...
Aysnrplt Handegunas inşallah olmaz ya. Tüylendi zaten göbeğim bi de o olursa iyice küsücem aynalara 😄
Rrraaaiiinnn Handegunas aynada bakinca siyah bi çizgi gbi tüylerim den oluşan bi çizgi oluşmuş onu sandimda normalde tüylerim sapsarıydı kapkara oldu :/
RukenZeki Aysnrplt benim de gobegimde tuylenme oldu ya eskiden yoktu erkek bebekler tuylenme yapiyomussizin cinsiyeti ne acaba
Symgmnr gulsenkuseri karnın çok şişti mi merak ettim iç karnı geniş olanlarda olmayabiliyor denmiş ya bende de yok henüz 19+3 ama 😊
Matmazell Handegunas benm hanile kaldığımdan beri yavaş yavaş belirmeye başladım 22 haftalığım artk iyice belirgin bölüyo karnımı ortadan ikiye 😅 göbüşüm de çıktı