Rumeysa17 Ozlemsvr çok anlamlı değilmiş ama bazı sayfalarda daha başka anlamları çıkıyor doğru mu değil mi bilmiyorum 😊
Ozlemsvr Rumeysa17 'ya daha anlamı olur mu hükümdar soyundan gelen diyor ya işte. Mesela zamanında Kirim Tatar Türklerinde bu mirzalar çok varmış.. Kenan Imirzalioglu da aslen Kirim Türkü ve Mirza soyundan geliyormuş..😊
Rumeysa17 Ozlemsvr onu demedim canım ben evet mirza isminin anlamı çok güzel çok asil. Miran isminin anlamı bey demekmiş 😊
Gizem_miros Rumeysa17 aynen canim ilk oglumun adini ben koydum 2.ciyi esim koyacak oda mirza istemiyor arya istiyor
Belinya B-P-R evet bende isimli battaniye yaptırmak istiyorum çok hoşuma gidiyor ama Miranda kesin kararliyim, yanına ne eklersek acaba🤗
B-P-R Belinya Sadece Miran ismi güzel bence yanına Hiç bişey eklemeyin Zaten Kulanilmiyo Tabi yinede siz bilirsiniz ☺️
1ogrencianne Rumeysa17 miran’dan çok daha güzel bence, şu yeni dizide miran varmış herhalde herkes miran koyar şimdi farklı olması güzel 😊
Rumeysa17 1ogrencianne yaaa gerçekten mi çok sevindim daha güzel demenize iyi ki bunda karar vermişiz o zaman 😍😘
Rumeysa17 Gizem_miros arkadaşımın kızı arya da o yüzden şaşırdım canım kusura bakma ama erkeğe yakışmaz bence kime sorarsan sor 🤔
Mihrimahirem Rumeysa17 yeğenimin ismi , 2. Yeğenim ama tadından yenmez fasulye , çok hareketli vurdumduymaz oluyor bu isimlerdeki çocuklar, dünya yansa umrumda olmaz bayılıyorum böyle olmasına ☺️ Şipşirin ballı lokma yazdıkça özlemim depreşti 🥺🥰
Rumeysa17 Mihrimahirem ay inşallah benim yavrum da öyle olur ama isimlerin kişiler üzerindeki etkisine çok inanırım 😊
Rumeysa17 Gizem_miros hayırlısı olsun tatlım 😁 benim koca da miray olsun diye tutturmuştu hayatım o kız ismi diyorum yok diyor neyse sonunda vazgeçti 😂😂😂
Nslhn38 Kizlar benimde insallah allahim izin verirse kizim olck 28 inci haftadayiz 3 sene sonra bebek sahibi olduk ilk bebegimizi kaybettik ve cok bekledik ilk haftalarda sürekli kanamam oldu simdide kasılmalarım var yani anlayacağınız cok nazli bi kızımız var ve ismini Nazlıcan koymaya karar verdik eşimle kaynanam o ne biçim isim hic biseye benzemiyor hic guzel degil koymayin diyerek psikolojimi bozdu benim sizce cok mu kötü 😞😒
Nslhn38 Rumeysa17 > Nslhn38 Kizlar benimde insallah allahim izin verirse kizim olck 28 inci haftadayiz 3 sene sonra bebek sahibi olduk ilk bebegimizi kaybettik ve cok bekledik ilk haftalarda sürekli kanamam oldu simdide kasılmalarım var yani anlayacağınız cok nazli bi kızımız var ve ismini Nazlıcan koymaya karar verdik eşimle kaynanam o ne biçim isim hic biseye benzemiyor hic guzel degil koymayin diyerek psikolojimi bozdu benim sizce cok mu kötü 😞😒 Nslhn38
Rumeysa17 Nslhn38 Bak mesela benim hoşuma giden kız isimlerini yazayım sana Ecem Öykü Afra Nil Beril Arya