Belinya evet Miran Çok Güzel Bir İsim Bazı gereksizlerde post Açmış Aklınca Dalga Geçiyorlar Hercaide Miran Var diye Bu sene herkesin İsmi Miran Olur Diyolar İşleri güçleri Yok Sacmaliyolar 🤦 Ben Hazirligimi Komple Yaptım İsmmli hastane Çıkışı Terlik Kapı Süsü Benim sabahligim hep Poyraz Yaziyo yoksa Bende Miran Koyucaktim☺️💙