momof3 iremmmmm ikinci gebeliğim bulantıyla boğusuyorum ben de 😥 İlkinde hiç böyle olmamıştım .Bir an önce atlatmak istiyorum bu zamanları
Merve0625 Merhabalar bizde 6+3 çok şükür mide bulantım yok sadece inanılmaz uykum geliyor ve bacaklarım agrıyor. Onun dışanda çok iyiyiz. 10 nisanda kalp atışlarını duymaya gidicez inşallah. 🥰👼🏻
Ruhsuz Sidreozgen canım MasAllah ben de aynı senın durumundayım?? Nasıl gıdıyor kalp atısını duydun mu??
Damla54 Ezgi2019 merhabalar keseyi net kac haftada gordu doktor ve ılk ogrendıgınde kac haftalık hamıleydın cnm
Ezgi2019 Kaseyi ve yol sacı geçen hafta gördü embiriyoyu görmedi bu hafta 6.6 di normalde sonra bugün 5.6 dedi geç yumurtlama olmuş dedi gerçekten de öyle çünkü ben ovulasyon testi kullanmştm haftaya yani bugün için embriyoyu görünce netleştiririz dedi. Bugün gittim kesemi gördü yol sacı gördü embiriyoyuda gördük hatta kan dolasımı falan dedi iyi dedi 1 hafta içerisind göre de ölçümleri ii büyümüş dedi ama kesenin etrafında kanama gördüm dedi düşük tehlikesi progestan ve dinlenme verdi işte
iremmmmm Ezgi2019 peki lekelenme fln varmı sizde inşallah sağlıkla bugünleri atlatıcaksınız bir yakınımda dinlendikten sonra hiçbir sıkıntısı kalmadı şimdi 7.ayında ve çok iyi
Babychucky Zeynepcevik merhaba arkadaşlar 6+2 de bugün kalp atışlarını duyduk çok şükür darısı bekleyen herkese sağlıkla
Babychucky iremmmmm vajinadan ultrason ile bakıldı kalp atışlarını duyunca kan tahlilleri istiycem demişti bugün onuda istedi pazartesi aile hekimliğinde yapılanları yaptırıcam ücretsiz mutlaka yararlanın
Funda1907 Bende dün evde tesr yaptım pozitif çıktığını gördüm tahmini 4 haftalıkmış 4 aylık evliyim ve sıfır bilgi 😒