Zeynpatak bizimde 30. Haftamız bitiyor yarın inşallah. Yaramazlık anne karnında başladı diyorum ben 😊endişesi bir başka insanın içi içini yiyor, ondan o kadar değerliki hareketleri, oğlum çok hareketli maşallahı varda içim rahatlıyor.Allah doğumumuzu kolaylaştırsın sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah.