HayalLina Kızlar 29 haftalık hamileyim hareketlerini saymam gerekiyormuş artık nasıl sayılıyor neye göre bilgilendirir misiniz
Bettby HayalLina sayman gerekiyor diye kim dedi kendi kendini etkilersin kafayı yersin bikez hareket etmezse hareketi illaki hissedersin rahat ol uzun süre hissetmezsen sorarsıb doktoruna
sonsuzmasalim HayalLina oglum 2 aylik suan ve hamilelikte hic haraketlerini saymadim. doktoruma da söylediydim oda günde bi kere hissediyorsan tamamdir demisti hic saymays falan kalkisma dediydi
haticenur1 HayalLina 33+6 biz şu ana kadar hic hareketlerini saymadım yani uzun süre hareket etmezse tabiki telaslanirim bn de ama gün içinde hareketlerini hic saymadım çünkü bu insanı rahatlatmak yerine daha çok strese sokar bence
Ersozburcin HayalLina bna doktorum akşam 9ile 11 aradı en az birbirinden bağımsız 10 hareket etmesi lazım dedi. Sola yan yatıyorsun ve bebeğinle zamn geçiriyotsun öyle kalabalık vs olmucak dedi ama bn herhün saymıyotum😂 sadece az hareket edince bazı günler o zaman sayıyorum cnm 31. Haftadayım
HayalLina Bettby yok diyorlar günde en az 10 hareket olması lazım vs vs falan o muhabbetleri anlamadım
Zeynpatak HayalLina bebegimin boynuna kordon dolanmis gunde 10 kere hareket etmesi lazim dedi doktor . Saymiyorum diyenler bu hisssi yasamadan bilemez.1 saat hareket etmese cok kotu oluyorum ama allahtan hemen harekete geciyor rahatliyorm sonra.
HayalLina haticenur1 gün içerisinde hareketli zaten özellikle geceleri kıpır kıpır hani ayrı bir olayı var mı diye merak ettim
Bgun Zeynpatak benimde öyle, Hissediyorlar heralde endişemizi ben birde uyandırıyorum uyurken 😊 yoksa gözüme Uyku girmiyor.
HayalLina Ersozburcin kaç saatte bir hareket ediyor bazen 1 2 saat hiç hareket olmuyor sonra bir bakıyom zıplıyor içimde
25agustos 19+ 5 haftadayız dün bir sürü tekme atıyordu bugün bir ya da iki kere acaba arkası falan mı dönük 🤔🤔
Melike26 25agustos daha küçük olduğu İçin normal canım 22-23 ten sonra hergün daha net olur 😊 hele 30 şu haftalar eli mi başı mı anlıyorsun
Zeynpatak HayalLina 15 inde kontrolum var canim . En fazla bir saat hareket etmezse korkuyorum ama ediyo cok sukur . Tek tek sayamiyorm maalesef disarda vs olunca
Ersozburcin HayalLina o normal uyuyor çünkü 🙈😊 birde biz her hareketi hissedemiyoruz gün içinde koşulturmadan. Benimkide bazen çok hareket ediyor bazen durgun o günkü moduna göre 😂doktor bana akşamları kontrol et saat 9 -11 arası en az 10 hareket ediyorsa sıkıntı yok dedi. Tabi sol tarafına yatıp kimseyle ilgilenmiyorsun sadece bebeğe odaklanıyorsun.
HayalLina Ersozburcin Allahım insan korkuyor işte bişey mi var diye çok şükür zaman geçip gidiyor :) bu anları özleyeceğizz :)
Ersozburcin HayalLina yani herkez şuan en kolay dönemi diyor ama bakalım 😂 moal bozmamk lazım 😂 inş uyumlu sağlıklı bebişler olurlar 😊
Melike26 HayalLina canım hareketlerin arasında en az 1 dk olması gerek. Hani bazen kıpır kıpır oluyor aynı anda hem kasığa doğru hem yukarda hareket hissediyorsun ya o 1 hareket sayılıyor. Aralıklı olması lazım yani😊