Ozderr kvsrgkhn 🙋🏻♀️ Bennnnn cok korkuyorum ya 🙄 Rabbimin hikmetinden sual olunmaz herseyi bi sistem içinde yaratmış çok şükür ama benm aklım hiç almıyor küçücük yerden bi mucize çıkıyor 🥺
Sengulkrgz Cigdemm41 genelde herkes oyle diyor doktorlarda oyle diyor...hic iliskiye girmeden doguma gidildiginde vajina zaten iliskiye girilmediginden eaki haline donuyormus ama iliskiye girildigi zaman acilma oluyormus esniyormus bilgim bu..
kvsrgkhn Sengulkrgz bizim iliski yasagimiz vardi hamile kaldigimdan beri hic iliski yasamadik. Nolacak benim dogumum zor mu olucak yani :(
Zeynpatak kvsrgkhn normal dogumdan korkuyorum ama sezeryandan daha cok korkuyorum arkadasimin dikislerini gorunce bile cok kotu olmustm kendimi dusunemiyorum . Nasil olacak bilmiyotm . Bigun uyansam da bebegim kucagmda olsa keske ama mumkun degil biliyorum 😅😅
Ays7140 kvsrgkhn ben çok korkuyorm doktora sezaryan günu ver demek istiyorm ama eşim en azindan bir normali dene zaten olmazsa alacak diyor.
kvsrgkhn Ays7140 aymi seyi benim esimde diyo :) bende o sa ciyi cektikten sonra normal yaparim diyorum :)
Ays7140 kvsrgkhn yaa ben yapamamaktan korkuyorum hem o kadar sanciyi cekip sezaryan olmakta var 🤔bugun ilk defa vajinal kontrol yapildi onu bile zor yaptirdim normal nasil doguracagim bilmiyorm
Serays kvsrgkhn dönmeyin dönmeyin her şey güzel olacak merak etmeyin :) benim gibi bir mızmız doğurduysa herkes doğurur. Sezeryanın sonrası çok daha zor